Retourbeleid
Zowel de droogbloemen boeketten als de zijdebloemenboeketten worden met liefde en met de hand gemaakt. Hierdoor krijg je dus een one of a kind boeket, maar dit houdt ook in dat hier enige tijd voor nodig is. Zodra de bestelling binnenkomt, gaan we met jouw bestelling aan de slag! We streven ernaar om jouw handmade boeket binnen 1-4 dagen te leveren.
Wil je een product voor een bepaalde tijd ontvangen? Neem even contact met ons op zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen regelen!
Onze producten worden zorgvuldig ingepakt, dit zodat de kans op eventuele schade zo klein mogelijk is. Als jouw Demali Creations bestelling klaar is om te versturen, ontvang je via Postnl/DHL een mail met een track en trace code. Hiermee kan jij je bestelling volgen en weet je wanneer je de bestelling thuis kan ontvangen.
Let op als je je pakket hebt ontvangen via Postnl/DHL, open deze dan zorgvuldig! We weten dat iedereen enthousiast is als ze hun pakket ontvangen hebben, maar het zou toch zonden zijn als het al kapot is voordat je er van kan genieten!
Demali Creations verstuurd de pakketten via Postnl/DHL. De verzendkosten hiervan per pakket bedragen € 6,95 binnen Nederland (Let op het waddengebied heeft een ander verzendtarief, voor meer info stuur een berichtje naar info@demali.nl)
Kom je uit Belgie of wil je iemand verassen in Belgie? De kosten voor een verzending naar Belgie bedragen €9,00 per pakket.
Woon je in de omgeving van Waalwijk en wil je graag je bestelling afhalen. Dit is geen enkel probleem. Tijdens het bestelproces kan je de optie ‘afhalen’ aanvinken. Zodra je bestelling klaar is sturen wij een mailtje met het adres waar je het kan afhalen en spreken we samen een tijd af.
Retourneren:
Heb je je bestelling ontvangen en ben je niet tevreden? Dat vinden we heel erg jammer maar dat kan natuurlijk! Lees hieronder de retourvoorwaarden:
- Retourneren van artikelen (uitzondering van droogbloemenboeketten en zijdebloemenboeketten*) kan binnen de retourtermijn van 14 dagen.
- De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening van de klant. Dus zowel de kosten als het risico van verzenden zijn voor eigen rekening van de klant. Het product moet in originele staat en/of verpakking worden geretourneerd en natuurlijk mag het niet zijn gebruikt.
- Als wij de retourzending hebben ontvangen ontvangt u het originele aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Bewaar je verzendbewijs van Postnl/DHL goed, mocht het zo zijn dat het pakket zoek raakt en je hebt geen geldige track & trace code kunnen wij helaas niet het aankoopbedrag terugstorten. Voor het verzenden van breekbare producten zoals vazen, potten etc. adviseren we deze verzekerd terug naar ons retour te sturen. Wij kunnen helaas geen geld retourneren in het geval dat breekbare producten beschadigd raken tijdens de retourverzending.
- Is er iets mis gegaan of klopt je bestelling niet? Laat dit ons dan weten, we lossen het graag zo snel mogelijk met je op. Je kan met ons contact opnemen via info@demali.nl ,vermeld hierbij jouw ordernummer.
LET OP: betaal voldoende voor het retourneren van je pakket, dit om extra portokosten te voorkomen. Indien wij toch een opdracht krijgen om portokosten te betalen i.v.m. onvoldoende frankeren van het pakket. Dan brengen we de portokosten in mindering van het aankoopbedrag, we zullen je hier van te voren over informeren via de mail.
*Uitzondering op bovenstaande retourinformatie:
Het is niet mogelijk om droogbloemenboeketten of zijdebloemenboeketten retourneren. Deze boeketten worden volledig op maat voor jouw als klant gemaakt. Denk hierbij aan het op maat knippen van zijdebloemen enzovoort. Om die reden kunnen we deze boeketten helaas niet retour nemen.
Bij de custommade zijdeboeketten hebben we nauw contact met de klant. Dit wilt zeggen dat wij altijd eerst een foto zullen sturen van de creatie en ook hier graag een akkoord op willen ontvangen. Nadat wij een akkoord hebben gekregen zal het boeket pas verstuurd worden. Dit om eventuele teleurstelling te voorkomen.
Zoals al eerder aangegeven worden jullie bestellingen met zorgvuldigheid ingepakt om de kans op eventuele schade zo klein mogelijk te houden. Nu is een droogbloemenboeket kwetsbaarder dan bijvoorbeeld een zijdebloemenboeket. Sommige droogbloemen zijn erg kwetsbaar waardoor kleine schade niet te voorkomen zijn. Maar mocht het zo zijn dat jou bestelling echt verwoest is. Laat dit ons dan alsjeblieft zo snel mogelijk weten via info@demali.nl. Vermeld hierbij je ordernummer en stuur foto’s van jou ontvangen pakket en ook de inhoud.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@demali.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.